Future Shorts Summer Season 2016

 89 min.

gatunek:
krótki metraż
reżyseria:
różni
rok produkcji:
2015
opis:

OGASAVARA

reż. Vakhatang 'Tato’ Kotetishvili | fabuła | Gruzja 2015 | 8 min

Murad i Masha zamierzają się pobrać. Ale zanim uda im się osiągnąć ten cel, los szykuje dla nich jeszcze sporo niewiarygodnych historii.



THE REFLECTION OF POWER

reż. Mihai Grecu | eksperyment | Rumunia 2015 | 9 min

Najbardziej tajemnicza stolica na świecie: tłum podziwia widowisko, mimo iż miastu zagraża prawdziwy kataklizm.



FLORIDADA – Animal Collective

reż. PFFR | teledysk | 2015 | 4 min

Zaskakująco ludzka historia miłosna z innej planety opowiedziana w Technikolorze.



PARTNER (RÉPLIQUE)

reż. Antoine Giorgini | fabuła | Belgia 2015 | 19 min

Tony powinien dziś stawić się na przesłuchaniu do szkoły teatralnej. Niestety, jego najlepszy przyjaciel Steven, który obiecał asystować mu w czytaniu, nie zjawia się o wyznaczonej godzinie. Po bezskutecznej próbie znalezienia innego chętnego, Tony poddaje się i postanawia nigdy więcej nie odezwać się do przyjaciela.



THINGS USED TO BE HIDDEN

reż. Tara Mercedes Wood | animacja | Wlk. Bryt. 2015 | 4 min

W następstwie katastrofy, która spowodowała utratę umiejętności filtrowania informacji, różne postaci opowiedzą nam jak czują się w tym nowym świecie. Czy wiedzieć wszystko to naprawdę to, czego pragniemy?



AVE MARIA

reż. Basil Khalil | fabuła | Palestyna 2015 | 15 min

Zachodni Brzeg Jordanu. Cisza i spokój pięciu palestyńskich zakonnic zostaje zakłócona, gdy żydowska rodzina ulega wypadkowi samochodowemu nieopodal klasztoru.



HOTEL 22

reż. Elizabeth Lo | dokument | USA 2014 | 8 min

Gdy zapada noc w Dolinie Krzemowej, transport publiczny zamienia się w nieoficjalne schronisko dla bezdomnych. Hotel 22 przedstawia jedną dramatyczną noc na trasie linii nr 22.



OUSTAZ

reż. Bentley Brown | dokument | Republika Czadu, Arabia Saudyjska, Kanada 2015 | 22 min

Amerykański reżyser, który dorastał w Republice Czadu, powraca do materiałów video z rodzinnych stron, by zmierzyć się ze śmiercią swojego nauczyciela i ich wspólnych momentów pierwszej pracy z kamerą.