AMOK online | zaproś nas do domu

Jeśli stęskniliście się za oglądaniem razem z nami filmów, to mamy dla Was dobrą wiadomość! Od 21 maja za pomocą platformy MOJEeKINO.PL, możecie oglądac filmy w Kinie AMOK w swoim domowym zaciszu.

Wirtualne sale kinowe Stowarzyszenia Kin Studyjnych

W czasie kwarantanny spowodowanej epidemią wirusa SARS-CoV-2 działalność wszystkich kin została zawieszona do odwołania.

Dlatego Stowarzyszenie Kin Studyjnych, ktorego członkiem jest kino AMOK, powołało do życia platformę kin studyjnych - MOJEeKINO.PL.

Zapraszamy fanów małych, przytulnych kin z niebanalnym repertuarem na największą w Polsce platformę zrzeszającą kilkadziesiąt kin, dzięki której widzowie znów mogą poczuć namiastkę prawdziwego filmowego doświadczenia. Spośród listy kin znajdujących się na platformie warto wybrać swoje ulubione i cieszyć się jego pieczołowicie przygotowaną ofertą promującą kino arthouse’owe. 

Podobnie jak w kinie tradycyjnym repertuar będzie cyklicznie zmieniany, ale także wzbogacany o wydarzenia dodatkowe – spotkania z twórcami, warsztaty, pokazy edukacyjne, a nawet festiwale filmowe.

Platforma przystosowana będzie dla osób z niepełnosprawnością wzroku i słuchu – część filmów wyświetlanych będzie z audiodeskrypcją i napisami dla niesłyszących.

Zapraszamy do: https://mojeekino.pl/show/kino-amok-gliwice

----------------------------------------------------------------------------------------------------------

Jak to działa - w skrócie:

Wchodzimy na stronę https://mojeekino.pl, lub przez podstronę kina AMOK https://mojeekino.pl/show/kino-amok-gliwice. Rejestrujemy się / zakładamy konto, można też prościej, zalogowac się przez posiadane konto na mediach społecznosciowych.

Wybieramy film, który chcemy zobaczyć i wykupujemy bilet. Przy płatności wybieramy kino, wtedy ten bilet trafi właśnie do Twojego ulubionego.

W razie problemów z korzystaniem uwagi prosimy kierować na adres: mojeekino@gmail.com

---------------------------------------------------------------------------------------------------------

Partnerami projektu MOJEeKINO.PL są Polska Akademia Filmowa, Krajowa Izba Producentów Audiowizualnych, Fundacja Kultury Bez Barier.Projekt realizowany jest przy wsparciu Polskiego Instytutu Sztuki Filmowej.


---------------------------------------------------------------------------------------------------------

REGULAMIN PLATFORMY MOJEEKINO.PL STOWARZYSZENIA KIN STUDYJNYCH

 § 1 POROZUMIENIA WSTĘPNE

  1. Niniejszy regulamin serwisu internetowego pn. „mojeekino.pl” (dalej jako: „Regulamin” lub „Regulamin Platformy”) sporządzony w oparciu o art. 8 ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną (t.j. Dz. U. z 2013 r., poz. 1422 ze zm.), określa szczegółowe zasady świadczenia usług dostępu do treści audiowizualnych przez Operatora – tj. Stowarzyszenie Kin Studyjnych z siedzibą w Zielonej Górze (65-047) przy ul. Kazimierza Wielkiego 21, zarejestrowane w Rejestrze Stowarzyszeń Innych Organizacji Społecznych i Zawodowych, Fundacji oraz Samodzielnych Publicznych Zakładów Opieki Zdrowotnej prowadzonym przez Sąd Rejonowy w Zielonej Górze, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000251929, NIP 9731024758, REGON: 36073897100000.
  2. Regulamin mojeekino.pl udostępniany jest nieodpłatnie każdemu Użytkownikowi pod adresem internetowym https://mojeekino.pl/regulamin.pdf, w sposób, który umożliwia jego pobranie, utrwalenie, odtwarzanie oraz wydrukowanie.

§2 DEFINICJE

 Aplikacja – aplikacja umożliwiająca Użytkownikom dostęp do Filmów, przeznaczona na system operacyjny Android i iOS udostępniana za pomocą Google Play i AppleStore,

  1. Cena - opłata należna za dostęp do Filmu, w wysokości każdorazowo wskazanej Użytkownikom przy poszczególnym Filmie wyrażone w złotych polskich, zawierające podatek od towarów i usług.
  2. Film – materiał audiowizualny przeznaczony do publicznego udostępniania Użytkownikom na Terytorium w formie cyfrowej za pośrednictwem Platformy,
  3. Kod dostępu - Unikalny Kod otrzymany przez Użytkownika w przypadkach określonych przez Operatora umożliwiający nieodpłatny dostęp do Filmu lub dostęp w obniżonej cenie.
  4. Konto - Prowadzone dla Użytkownika przez Operatora pod unikalną nazwą (adres mailowy) konto będące zbiorem zasobów, zabezpieczone hasłem, w którym gromadzone są dane Użytkownika oraz informacje o jego działaniach w ramach Platformy.
  5. Operator Platformy/Operator – Stowarzyszenie Kin Studyjnych będące jedynym administratorem Platformy.
  6. Operator Płatności – PayPro SA (przelewy 24.pl) spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Poznaniu przy ul. Kanclerska 15, 60-327 Poznań, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS 0000700791 przez Sąd Rejonowy Poznań - Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydz. Gospodarczy, posiadająca NIP 779 236 98 87 oraz REGON 301345068, o kapitale zakładowym 4 500 000 złotych.
  7. Platforma – zbiór funkcjonalnie połączonych stron i podstron www, dostępnych dla Odbiorców poprzez komputery stacjonarne z adresu internetowego w domenie www.mojeekino.pl oraz za pośrednictwem Aplikacji, na którym udostępniane są Filmy,
  8. Regulamin Platformy – niniejszy regulamin,
  9. Terytorium – obszar Rzeczpospolitej Polskiej,
  10. Użytkownik - Pełnoletnia osoba fizyczna, która zaakceptowała Regulamin i Politykę Prywatności oraz dokonała rejestracji Konta, tj. określiła w ramach Platformy swój adres mailowy i hasło, będące jej unikalnym identyfikatorem, uzyskując dostęp do usług oferowanych przez Platformę na terenie Rzeczpospolitej Polskiej.

§ 3 ZASADY DZIAŁANIA PLATFORMY

  1. Dostęp do Filmów zamieszczanych na Platformie możliwy jest jedynie na terenie Rzeczpospolitej Polskiej oraz po założeniu przez Użytkownika indywidulanego Konta.
  2. Korzystanie z Platformy mojeekino.pl dopuszczalne jest wyłącznie dla celów prywatnych, w żaden sposób niepowiązanych z prowadzeniem działalności gospodarczej.
  3. Dostęp do Filmów zamieszczonych na Platformie jest odpłatny i wymaga uiszczenia uwidocznionej w momencie składania zamówienia Ceny (z wyjątkiem przypadków, gdy Operator udostępnił Użytkownikom Filmy nieodpłatnie i wyraźnie to wskazał).
  4. Korzystanie z Platformy wymaga dostępu do Internetu (mogą obowiązywać opłaty naliczane przez dostawcę) oraz urządzeń spełniających wymagania techniczne. Niezbędne wymagania techniczne są określone w załączniku do niniejszego Regulaminu "Wymagania techniczne".
  5. Oferta Platformy jest dostępna dla Użytkowników 24 godziny na dobę, przez 7 dni w tygodniu.
  6. Wszystkie treści udostępniane na Platformie, w tym teksty, zdjęcia, grafiki, zwiastuny, logotypy oraz Filmy, do których Użytkownik uzyskuje dostęp za pośrednictwem Platformy, stanowią treści chronione przepisami prawa, w tym także jako przedmiot praw autorskich. Zabronione jest ich kopiowanie, publiczne udostępnianie, zmienianie, sprzedawanie lub inne rozpowszechnianie, w tym także w sieciach komputerowych lub jakichkolwiek systemach teleinformatycznych, zarówno w całości jak i w częściach.
  7. Operator nie ponosi odpowiedzialności za jakość przekazu i odbioru Filmów uzależnioną od przepustowości internetowej sieci Użytkownika i indywidualnej konfiguracji urządzenia, z którego korzysta Użytkownik. Operator informuje, iż problemy techniczne bądź ograniczenia techniczne występujące na sprzęcie komputerowym, z którego korzysta Użytkownik (firewalle - blokady, niewłaściwe wersje odtwarzacza plików multimedialnych, programy antywirusowe i inne), mogą ograniczyć lub uniemożliwić Użytkownikowi dostęp do Filmów.

§ 4 KONTO UŻYTKOWNIKA

  1. Rejestracja Konta na Platformie przez Użytkownika jest dobrowolna i bezpłatna.
  2. Do rejestracji Konta wymagana jest akceptacja przez Użytkownika Regulaminu wraz z Polityką Prywatności. Użytkownik dokonując rejestracji na Platformie może korzystać z Aplikacji przy pomocy tego samego Konta.
  3. Użytkownik może również dokonać rejestracji na Platformie i na Aplikacji Android poprzez swoje konto w serwisie Facebook lub innej platformy uwierzytelniającej jeśli jest użytkownikiem tego serwisu. Operator ma prawo rozwiązać umowę zawartą z Użytkownikiem i tym samym usunąć jego Konto w trybie natychmiastowym, z ważnych przyczyn tj. gdy Użytkownik:
    1. wykorzystuje Platformę lub udostępniane za jej pośrednictwem Filmy niezgodnie z warunkami określonymi w Regulaminie
    2. podjął działania zmierzające do ingerencji w strukturę Platformy, w tym umieszcza skrypty, programy lub pliki, które mogą zakłócać funkcjonowanie Platformy, a także utrudnia lub uniemożliwia korzystanie z Platformy przez innych Użytkowników,
    3. podał nieprawdziwe dane podczas rejestracji Konta,
    4. wykorzystuje Platformę do zamieszczania treści bezprawnych, naruszających bezwzględnie obowiązujące przepisy prawa, prawa osób trzecich lub zasady współżycia społecznego, a także dopuścił się czynu zabronionego przez powszechnie obowiązujące przepisy prawa w związku z korzystaniem z Platformy,
    5. stosuje rozwiązania (w tym urządzenia lub oprogramowanie) umożliwiające korzystanie z Filmów w sposób nieuprawniony,
    6. Użytkownik w inny sposób narusza którekolwiek z postanowień Regulaminu,
  4. O wypowiedzeniu Użytkownik zostanie powiadomiony za pośrednictwem poczty elektronicznej. Użytkownikowi przysługuje złożenie reklamacji w związku z rozwiązaniem umowy złożonym przez Operatora, która zostanie rozpatrzona zgodnie z postanowieniami Regulaminu.
  5. Użytkownik może w każdym czasie usunąć Konto zarejestrowane na Platformie. W tym celu musi przesłać wiadomość e-mail z prośbą o usunięcie Konta na adres: kontakt@mojeekino.pl. Umowa ulega rozwiązaniu niezwłocznie po potwierdzeniu przez Użytkownika woli usunięcia konta.
  6. Wylogowanie się z Konta na Platformie ani usunięcie Aplikacji nie powoduje anulowania/zamknięcia konta Użytkownika.

 

§ 5 ZAMÓWIENIA I ZAKUP FILMU

  1. Zakup dostępu do Filmu jest możliwy po zalogowaniu się przez Użytkownika na swoje indywidulane Konto w Aplikacji lub na Platformie, poprzez podanie ustalonych przez siebie i zatwierdzonych w trakcie procesu rejestracji: hasła oraz adresu mailowego, zgodnie z instrukcją dostępną Użytkownikowi w trakcie procesu rejestracji.
  2. Użytkownik nie ma możliwości zakupu Filmu poprzez Aplikację na systemie iOS.
  3. Zakup dostępu następuje przez wybór przez zalogowanego Użytkownika określonego Filmu i złożenie zamówienia z obowiązkiem zapłaty poprzez kliknięcie przycisku Uiszczenie Ceny upoważnia do uzyskania dostępu do wybranego Filmu przez okres podany obok tytułu w chwili składania zamówienia
  4. Zakup dostępu do pojedynczego Filmu ważny jest przez okres podany obok tytułu w chwili składania zamówienia od chwili jego zakupu przez Użytkownika i uprawnia do Dostępu do Filmu przez podaną w ofercie liczbę godzin np. 48h. Po upływie tego okresu Film nie jest już aktywny dla danego Użytkownika.
  5. W przypadku Kodu dostępu otrzymanego przez Użytkownika na zasadach dostępu nieodpłatnego Operator każdorazowo określi czas ważności oraz możliwy okres aktywacji kodu.
  6. Użytkownik może sprawdzić informacje na temat zakupionych dostępów do Filmu i okresie ich trwania za pośrednictwem swojego Konta w zakładce "Ustawienia", dostępnej dla danego Użytkownika po zalogowaniu na Platformie lub/i Aplikacji.
  7. Użytkownik przyjmuje do wiadomości, że wszelkie działania podejmowane przez osoby trzecie, które uzyskały dostęp do urządzenia z aktywną sesją logowania umożliwiającą dostęp do Konta Użytkownika lub jego Aplikacji, są odnotowywane jako działania Użytkownika. Użytkownik ponosi wyłączną odpowiedzialność za konsekwencje udostępnienia urządzeń z aktywna zalogowaną sesją na Platformie/Aplikacji lub pozostawienia ich bez nadzoru Użytkownika.
  8. Operator zastrzega sobie prawo do przeprowadzania akcji promocyjnych, jak również do dokonywania zmian Cen dostępu do Filmu. Uprawnienie powyższe nie ma wpływu na Ceny zamówień złożonych przed datą wejścia w życie zmiany ceny lub warunków akcji promocyjnych.

Wszelkie reklamacje dotyczące Filmu będą rozpatrywane zgodnie z niniejszym Regulaminem i przepisami prawa powszechnie obowiązującego. Przed Filmami mogą być wyświetlane materiały reklamowe (zwiastuny, grafiki) o charakterze autopromocyjnym.

§ 6 OPŁATY I SPOSOBY PŁATNOŚCI

  1. Ceny dostępu do Filmów wskazane są każdorazowo przy poszczególnym Filmie zamieszczonym na Platformie.
  2. Uiszczenie Ceny za dostęp do Filmu za pośrednictwem Platformy upoważnia do wielokrotnego odtwarzania wybranego Filmu przez okres podany okres podany obok tytułu w chwili składania zamówienia liczony od momentu realizacji płatności. Zatrzymywanie, wstrzymywanie lub ponowne uruchamianie Filmu nie wydłuża okresu dostępu do Filmu. Ceny wyrażone są w złotych polskich, zawierają w sobie podatek od towarów i usług w wysokości przewidzianej prawem oraz uiszczane są wyłącznie za pośrednictwem Operatora.
  3.  Płatności za dostęp do Filmu można dokonać:
    1. Blikiem,
    2. w drodze przelewu z konta bankowego za pośrednictwem banku prowadzącego rachunek bankowy, z którego dokonywana jest płatność, za pośrednictwem Operatora Płatności.

  1. Operator nie świadczy na rzecz Użytkowników żadnych usług płatniczych ani nie odbiera od nich bezpośrednio jakichkolwiek płatności.
  2. Użytkownik uzyskuje dostęp do Filmu natychmiast po potwierdzeniu otrzymaniu płatności przez Operatora Płatności. Czas przetwarzania płatności może się różnić w zależności od wybranego przez Użytkownika instrumentu płatniczego
  3. Ceny zawierają wszystkie podatki, w tym VAT. Ceny nie uwzględniają opłat za transfer danych jakie mogą być naliczane przez dostawcę Internetu, z usług którego korzysta Użytkownik.

§ 7 REKLAMACJE I PRAWO ODSTĄPIENIA

  1. W przypadku reklamacji dotyczącej usług świadczonych za pośrednictwem Platformy należy kontaktować się Operatorem Platformy pisemnie (na adres Operatora wskazany powyżej) lub za pomocą emaila: kontakt@mojeekino.pl .
  2. Zgłaszając reklamację należy podać: dane Konta (adres email), którego zgłoszenie dotyczy, dane kontaktowe (nr telefonu lub adres email), oznaczenie zakupu filmu (w formie np. kodu dostępu, numeru transakcji) oraz dokładnie opisać przedmiot reklamacji.
  3. Reklamacje będą rozpatrywane w terminie 14 dni od daty wpływu na adres mailowy Operatora zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa.
  4. W przypadku negatywnego rozpatrzenia reklamacji, Użytkownik może korzystać z pozasądowej możliwości rozwiązywania sporów drogą elektroniczną za pośrednictwem platformy internetowej ODR Unii Europejskiej umożliwiającej składanie reklamacji i dochodzenie roszczeń związanych z zawartą z Użytkownikiem Umową, która znajduje się na stronie: https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=PL.
  5. W przypadku płatności online (blik, przelewy) reklamacje należy składać na adres mailowy Operatora: kontakt@mojeekino.pl. Zgłoszenie powinno zawierać numer, kwotę oraz datę transakcji.
  6. Uprawnienie do odstąpienia od umowy zakupu dostępu do Filmu zawartej na odległość przysługuje Użytkownikowi, który zawarł z Operatorem umowę jako konsument, czyli w celu niezwiązanym z prowadzoną przez siebie działalnością gospodarczą lub zawodową
  7. Aby odstąpić od umowy zakupu dostępu do Filmu zawartej na odległość należy wysłać oświadczenie elektronicznie na adres pomoc@mojeekino.pl lub pocztą na adres Operatora.
  8. Użytkownik będący konsumentem może uzyskać bezpłatną pomoc w sprawie rozstrzygnięcia sporu z Operatorem korzystając z bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich). Szczegóły dotyczące sposobów oraz dostępu do pozasądowych form rozstrzygania sporów znajdują się pod adresem: http://www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php.

§ 8 PRZETWARZANIE I OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH

Zasady przetwarzania danych osobowych oraz uprawnienia Użytkownika określone zostały w dokumencie "Polityka Prywatności" dostępnym na stronie www.mojeekino.pl.

§ 9 POSTANOWIENIA KOŃCOWE

  1. Regulamin może zostać zmieniony przez Operatora, o czym o każdej zmianie Użytkownik zostanie poinformowany drogą mailową w wiadomości wysłanej na adres podany podczas tworzenia Konta. Zmieniony Regulamin wchodzi w życie z chwilą jego opublikowania na stronie w zakładce […] z zastrzeżeniem, że Filmy zamówione przed wejściem w życie zmian są udostępniane na zasadach dotychczasowych.
  2. W sprawach nieuregulowanych Regulaminem zastosowanie znajdują w szczególności przepisy kodeksu cywilnego, ustawy o ochronie niektórych praw konsumentów.
  3. W razie pytań związanych z funkcjonowaniem Platformy, w tym Polityką Prywatności prosimy o kontakt mailowy na adres: kontakt@mojeekino.pl lub mojeekino@gmail.com

 ---------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

SPECYFIKACJA TECHNICZNA

Specyfikacja techniczna Platformy, Aplikacji oraz wymagań sprzętowych niezbędnych do korzystania z Platformy

 Wykaz Aplikacji:

  1. Portal WWW;
  2. Aplikacje na urządzenia mobilne (Smartphone, Tablet) działające najnowszym systemem operacyjnym Android lub z wersją systemu cztery pełne wersje wstecz od najnowszej;
  3. Aplikacje na urządzenia mobilne (iPhone, iPad, iPod touch) działające z najnowszym systemem operacyjnym iOS lub z wersją systemu dwie pełne wersje wstecz od najnowszej;
  4. Aplikacja Chromecast przeznaczona na urządzenia Chromecast;

Wymagania techniczne:

Dostęp do Internetu – minimalna prędkość łącza 3 Mb/s.

Najnowszym systemem operacyjnym Android lub z wersją systemu cztery pełne wersje wstecz od najnowszej dl urządzeń Smartphone i Tablet.

Najnowszym systemem operacyjnym iOS lub z wersją systemu dwie pełne wersje wstecz od najnowszej dla aplikacji iPhone, iPad oraz iPod touch.

Aplikacja Chromecast dla urządzeń Chromecast.